سوپاپ ام وی ام ایکس 33

دسته موتور عقب ام وی ام

همانطور که از اسم این مقاله پیداست، قصد داریم در رابطه با سوپاپ ام وی ام ایکس 33، توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. اما شاید خالی از لطف نباشد کمی در رابطه با این قطعه پرکاربرد و پراهمیت بیشتر بدانید.
در واقع سوپاپ یک لغت فرانسوی می باشد که در فارسی با معنی دریچه شناخته شده است. این قطعه که به موتور خودرو مربوط می‌ شود شکلی همچون قارچ دارد و مهم ترین وظیفه آن هم کنترل ورود و خروج هوا و سوخت و دود است. به طور کلی هر چیزی که توانایی کنترل ورود و خروج را در اختیار دارد سوپاپ نام دارد. البته در فارسی از این قطعه تحت این عنوان این یاد می شود: قطعه ای پولکی شکل که با قرار گرفتن بر روی سر سیلندر، همچون سدی بر روی دریچه ها قرار میگیرد.
در ادامه در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

دسته موتور عقب ام وی ام

سوپاپ خودرو را بشناسید

معمولا سوپاپ ها، آن دسته از قطعاتی هستند که با نظمی خاص باز و بسته می شوند. در واقع موتورهای احتراقی باید با سوزاندن سوخت در داخل سیلندر نیرو را برای حرکت خودرو تولید کنند. همه می دانیم که ماده سوختنی، اکسیژن و حرارت ۳ پارامتر مورد نیاز عمل سوختن هستند. پس هر موتور برای سوختن باید اکسیژن را از محیط بیرون دریافت کند و سپس دود حاصل را خارج نماید. تولید نیرو در موتور خودرو به این صورت است که گاز وارد شده باید به قدری متراکم شود و بعد از انفجار انرژی جنبشی ایجاد شده باعث حرکت پیستون ها شود و محیط این عملیات مشخص است که باید کاملا بسته باشد. پس سوپاپ ها بهترین وسیله برای این عمل هستند تا در زمان مناسب ارتباط با بیرون را قطع و وصل کنند.

اجزا تشکیل دهنده سوپاپ را می شناسید؟

مطمئنا قطعه ای به این عظمت و با این توانایی نمیتواند هیچگونه اجزایی نداشته باشد. آشنایی با اجزای این سوپاپ خالی از لطف نیست.
* قطر کلگی
* لنگی دور کلگی
* بار کامل
* ارتفاع کمربند
* زبری ساق
* ارتفاع کلی
* ارتفاع آبکاری ساق
* ارتفاع پخ انتها
* سختی انته ساق
* لنگی انتهای ساق
* قطر ساق
* ارتفاع سختکاری
* لنگی کف

سوپاپ ام وی ام ایکس 33

حال می‌ رسیم به مهم ترین موضوع این مقاله که با هدف معرفی آن، اقدام به نوشتن محتوایی مرتبط با سوپاپ کردیم. این روزها شاهد تعداد بی شماری ماشین از کارخانه های شرق آسیا به داخل کشور هستیم. همین مسئله ایجاب می کند تا برای تهیه قطعات مرتبط با آن چشم و گوش خود را بیشتر باز کنیم و با توجه به گران شدن وسایل و تحریم کشور، به سختی آنها را پیدا و خریداری نماییم. اما خوشبختانه سایت کارنیوال این امکان را برای شما فراهم آورده تا در بهترین شرایط ممکن سوپاپ ام وی ام ایکس 33 را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. این سایت به عنوان تهیه و توضیع کننده قطعات یدکی خودروهای چینی و کره ای شرایطی را فراهم آورده که با خیالی آسوده قطعات خودرو خود را در بالاترین کیفیت تهیه نمایید.
گروه تامین قطعات یدکی کارنیوال یکی از بزرگترين مجموعه‌ های واردات، فروش و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای وارداتی در ایران می باشد.
این مجموعه توانسته با بهره‌ گيري از نيروهای كارآمد و متخصص خود و با ايجاد بزرگترين شبكه دسترسی به آخرين محصولات کمپانی های معتبر جهانی خدمات متنوع، كارساز و موثری را برای تمامی مصرف کنندگان در سطح كشور فراهم سازد.
از همین رو هیچ اهمیتی ندارد که به دنبال تهیه سوپاپ ام وی ام ایکس 33 هستید یا قطعه ای دیگر از خودروی خود، زیرا در هر صورت میتوانید آن را در سایت کارنیوال پیدا کنید.
در این رابطه اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده توصیه می کنیم که حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی در این راستا در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *