سپر جلو ام وی ام ایکس 33

خرید سپر جلو ام وی ام ایکس 33

اکثریت ما کم و بیش با سپر خودرو آشنایی داریم و اطلاعاتی هرچند ناقص نسبت به آن در اختیار داریم. درواقع سپر خودرو در جایی قرار گرفته که همه توانایی مشاهده آن را دارند. اما تاکنون این فکر به ذهنتان خطور کرده که این قطعه به ظاهر ساده از چند قسمت مختلف تشکیل شده و چه کاربردهای بسیار مهمی را برعهده دارد؟ باید بدانید سپر خودرو از قطعه ‌ای فلزی ساخته شده که اغلب پلاستیکی هستند. امروزه در طراحی سپر جلو و سپر عقب برای خودروهای مدرن از ترکیب مواد پلاستیکی خاص مانند پلی کربنات،آکریلونیتریل بوتادین استایرن و پلی‌پروپیلن استفاده می‌شود. همچنین از پوشش‌های پلاستیکی برای تقویت قسمت‌های استیل، فلزی، آلومینیومی سپر استفاده می‌شود.
به همین دلیل است که در تصادفات و زمانی که فشار و ضربات بسیار زیادی به خودرو وارد می‌ شود کابین آن با کمترین آسیب روبرو می ‌شود. همچنین به همین دلیل است که نام «سپر» بر روی آن گذاشته شده. این قطعه به عنوان یک محافظ خودرو و سرنشینان آن عمل می ‌کند. تمامی خودروها دارای سپر می ‌باشند. اما دراین محتوا در نظر داریم در رابطه با سپر جلو ام وی ام ایکس 33 توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم.

اجزای سپر جلو ام وی ام ایکس 33

همانطور که گفته شد سپر از اجزای بسیار متعددی تشکیل شده که هر بخش وظیفه ‌ای مهم را بر دوش می ‌کشد. با توجه به این مسئله که در دو قسمت پشت و جلو با سپر مواجه می ‌شویم امروزه در خودروهای مدرن سپر با سه قسمت اصلی به بازار ارائه می ‌شود: پیشانی، جاذب و تیر عرضی سپر.
پیشانی: همانطور که از اسم آن پیداست؛ پیشانی به قسمت ظاهری و زیبایی سپر تعلق می ‌گیرد که تحمل ضربه زیاد را ندارد.
جاذب: معمولا زمانی که سپر قصد دارد انرژی جنبشی وارده بر خودرو را از بین ببرد به سراغ قسمت جاذب می رود.
تیر عرضی: تیر عرضی تنها زمانی کاربرد دارد که خودرو با ضربه های بسیار اساسی و بزرگ روبرو شده است و سپر قصد دارد تا انرژی جنبشی ناشی از آن را کنترل کند. هر چند تیر عرضی در مقابل ضربه های کوچک نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌ دهد و به عنوان یک بخش کلیدی از اسپرت خودرو جایگاه بسیار مهمی را برای خود دست و پا کرده است.
مشخصات سپر جلو ام وی ام ایکس 33
تا اینجای مقاله با سپر آشنا شده‌ اید و میدانید که این وسیله پرکاربرد چه وظایفی را برعهده دارد و از چه موادی ساخته شده است. حتی اجزای تشکیل دهنده آن را می‌شناسید. اما به مشخصات و قیمت سپر جلو ام وی ام ایکس 33 فکر کرده ‌اید؟ آیا می ‌دانید برای خرید این محصول باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟
به طور معمول تمامی سپرهای شرکت مدیران خودرو در بازار از آلیاژ با کیفیت درجه یک ساخته می ‌شوند و نشان استاندارد بین المللی فایبرگلاس را نیز در اختیار دارند. پس میتوان با خیالی آسوده از کیفیت آنان به خرید این محصول پرداخت. حتی بسته بندی آن بسیار مقاوم بوده و حمل آن را برای افراد بسیار آسان می ‌کند چه بسا که وزن سبک آن فشار سنگینی را به ماشین وارد نمی ‌کند و مشکلات سخت‌ افزاری را با خود به همراه ندارد.
در این میان نباید از کیفیت، مقاومت و انعطاف پذیری بسیار بالای سپر جلو ام وی ام ایکس 33 غافل شوید. تمامی این ویژگی ها و مشخصات به مکانیک این امکان را می دهد تا در راحت ترین حالت ممکن این سپر را نصب کرده و با فرم دهی بهتر شرایط بهتری را برای بهبود عملکرد آن به وجود آورد. همچنین آستر به کار رفته در این سپر دارای بالاتری درجه کیفی بوده و آماده به رنگ است. ضمانت اصالت کالا و کیفیت برتر را فراموش نکنید. حتی در سایت کارنیوال می‌توانید از بخش گارانتی تعویض نیز استفاده کنید. (البته این مسئله تنها زمانی شامل حال شما می‌شود که سپر مربوطه با خودرو شما جفت نشود یا با نمونه اصلی آن مغایرت داشته باشد)
همچنین در زمان تحویل سپر، پلاستیک حباب دار و فوم جهت حفظ کامل شکل و جلوگیری از هرگونه خمیدگی یا شکستگی و کاغذ ضد خش جهت محافظت هر چه تمام تر از آستر به مشتری تحویل داده می شود.
کلام آخر
در این محتوا به طور کامل توضیحاتی در رابطه با سپر جلو ام وی ام ایکس 33 خدمت شما شرح داده ایم. اگر قصد خرید سپر جلو ام وی ام ایکس 33 را دارید؛ بهترین راهکار مراجعه به بخش خرید است. اما اگر مسئله ای وجود دارد که ذهن شما را به خود مشغول کرده توصیه می کنیم حتما به بخش تماس باما مراجعه کنید تا کارشناسان و مشاوران ما اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهند و یا هرگونه ابهامی که در رابطه با این نوع سپر ذهن شما را به خود مشغول کرده برطرف نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *