عوامل موثر برای خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو از یک فروشگاه

اگر برای خرید لوازم یدکی یا هرگونه لوازم حانبی برای خودروی خود وقت کافی ندارید و از طرفی نگران اصل بودن کالای استفاده شده توسط مکانیک بر روی خودرو خود میباشید، خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو بهترین راه پیش روی شما میباشد.

این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا با تجربه خرید اینترنتی مطمئن و امن لوازم و قطعات یدکی خودرو آشنا شوید.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی را انتخاب کنیم؟

فرض کنید امروز صبح که به محل کار خود میروید، خودرویتان دچار مشکل شده و یکی از قطعات آن نیاز به تعویض دارد. اما شما تا دیر وقت سر کار هستید و نمیتوانید برای خرید قطعه مورد نظر محل کارتان را ترک کنید. یا حتی در نزدیکیتان فروشگاه معتبر و نمایندگی مجاز فروش لوازم یدکی خودرو وجود نداشته باشد.

در این شرایط بهترین راه گوگل است که میتواند چندین فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم یدکی خودرو را به شما معرفی کند.

اما تشخیص یک فروشگاه معتبر کار ساده ای نیست و باید شاخص هایی داشته باشد تا شما بتوانید از آن خرید کنید. در این مقاله روش های انتخاب یک فروشگاه اینترنتی خوب را خواهیم شناخت.

یک فروشگاه خوب لوازم و قطعات یدکی چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه به دلیل راحتی در خرید و محدودیت هایی که پس از بیماری کرونا برای بسیاری از کسب و کارها پیش آمد، فروشندگان بسیاری فروش اینترنتی را انتخاب کردند تا بتوانند با وجود تمام مشکلات بازار در کنار سایر رقبا به حیات خود ادامه دهند. اما در این میان برخی از فروشندگان از قواعد فروش آنلاین اطلاعاتی نداشتند و تا حد زیادی به خودشان و سایر کسب و کارهای آنلاین صدمه زدند.

فروش اینترنتی نیز مانند فروش حضوری نیاز به مهارت هایی دارد که اگر توسط فروشندگان آنلاین رعایت نشود، میتواند به اعتماد مشتری آسیب بزند.

یکی از مهمترین اصول  و قواعد فروش آنلاین داشتن یک سایت قوی است که از نظر UI و UX بتواند مشتری را راضی کند.

در کنار ظاهر سایت داشتن اینماد برای دادن اطمینان  از خرید، انواع گارانتی ها مانند: ضمانت بازگشت کالا و گارانتی اصالت کالا و همچنین تولید محتوای مناسب، عکس از محصول و در نهایت قیمت مناسب از دیگر ویژگی های مهم در اطمینان کاربران و تصمیم گیری برای خرید از یک فروشگاه به شمار میروند.

فروشگاه قطعات و لوازم یدکی خودرو کارنیوال (www.carnivalparts.com) در نگاه اول یک سایت فروشگاهی بسیار قوی است که بر UI یا همان ظاهر سایت که کاربر میبیند و UX یا همان تجربه کاربر بسیار توجه کرده است. برای یک سایت فروشگاهی آنچه اهمیت دارد رضایت کاربر و عدم پیچیدگی در ساختار ظاهری، منوها و دسترسی به قسمت های مختلف آن است.

  • ظاهر سایت و تجربه کاربر           

اولین ویژگی یک سایت نمای ظاهری آن سایت است. با ورود به سایت کارنیوال به راحتی میتوانید به محصول مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. همچنین در ظاهر سایت، قسمت سمت راست امکان چت واتساپ با پشتیبان سایت، برقراری تماس تلفنی با کارشناسان فروش کارنیوال و دیدن موقعیت فروشگاه در نقشه برای مشتریان حضوری نیز در همین بخش قابل دسترس قرار گرفته است.

  • محتوای مناسب و توضیحات کامل قطعات خودرو

ویژگی دوم سایت کارنیوال، وجود محتوای کامل و توضیحات لازم در رابطه با هر محصول است. مسلما شما هم  وقتی میخواهید محصولی را خریداری کنید به خصوص برای خودروی شخصیتان دوست دارید توضیحاتی درباره محصول توسط فروشنده به شما ارائه شود. ارائه این توضیحات به شما کمک خواهد کرد که آیا آن محصول نیاز شما را برطرف میکند یا باید دنبال محصول دیگری باشید.

  • سومین ویژگی ضمانت ها و گارانتی قطعات و لوازم یدکی خودرو میباشد 

نکته ی مهمی که هنگام خرید یک محصول به ما اطمینان میبخشد، ضمانت بازگشت کالا است.

فقط تعداد کمی از فروشگاه های لوازم و قطعات یدکی این امکان را به مشتری خواهند داد.

این موضوع برای خرید قطعات یدکی بسیار مهم است زیرا کالای غیر اصل و متفرقه میتواند به خودروی شما آسیب برساند و یا باعث هزینه های گزافی در آینده شود. اما فروشگاه ما به شما این امکان را خواهد داد که با اعتماد کامل از ما خرید کنید. 

همچنین برای تمامی محصولات تا 24 ساعت پس از دریافت کالا فرصت دارید محصول را مرجوع کرده و مبلغ پرداختی خود را تحویل بگیرید.

  • فروش حضوری لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو در تهران                                                 

کارنیوال پارتس علاوه بر فروش اینترنتی و ارسال به سراسر کشور، به صورت حضوری در فروشگاه خود در حال ارائه خدمات به مشتریان تهران است. هر کدام از مشتریان ما که مایل به خرید حضوری هستند میتوانند با مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه، از ارائه خدمات بهره ببرند.

  • ارسال کمتر از 2 ساعت برای مشتریان تهران و 24 ساعت برای مشتریان شهرستان        

شما میتوانید پس از ثبت سفارش خود در کارنیوال، محصول سفارش شده را در تهران کمتر از 2 ساعت و در شهرستان ها در عرض 24 ساعت تحویل بگیرید.

کلام آخر:

در این مقاله ویزگی های یک فروشگاه خوب گفته شد. در نهایت مهمترین عامل خود مشتری و تجربه اوست که باعث انتخاب گزینه خرید اینترنتی یا حضوری از یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو خواهد شد.

                                                                                                                        

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *