لوازم و قطعات یدکی خودروهای ام وی ام

طبعا آرزوی هر فردی داشتن یک خودروی شخصی است؛ که امروزه نیز به دست آوردن آن کار چندان راحتی نیست. با توجه به اینکه قیمت هر یک از خودروهای داخلی و خارجی روز به روز در حال افزایش است.

 

بنابر این باید به خودرویی که خریداری میکنید ، رسیدگی های لازم را انجام دهید. اگر میخواهید سالیان سال در خدمت شما و خانوادتان باشد.

این رسیدگی ها  شامل ؛ سرویس و تعمیر های مستمر و تهیه قطعات یدکی اصل و باکیفیت نیز میگردد.

 

امروز میخواهیم در این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با لوازم و قطعات یدکی  خودروهای ام وی ام در اختیار شما قرار دهیم.

برند ام وی ام یکی از برندهای خودرو سازی چینی میباشد که امروزه در بین مردم طرفداران خاص خود را دارد.

از جمله خودروهای MVM میتوان به ام وی ام 110  _ 315_ X33 _ X22_ 530 و … اشاره کرد.

که این خودروها تماما توسط شرکت مدیران خودرو در کشور ما مونتاژ و معرفی شده است.

 

خودروهای ام وی ام در حال حاضر توانسته اند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. چرا که از لحاظ شکل ظاهر از بسیاری از خودرو های هم رده خود بالاتر اند.

اما همواره بسیاری از افراد ترس تهیه لوازم جانبی و قطعات یدکی آنها را دارند، اینکه بتوانند به راحتی آنها را خریداری و تهیه کنند.

متاسفانه در حال حاضر بسیاری از افراد دست به فروش لواظم و قطعات تقلبی و بی کیفیت میزنند ، که این مورد خطرات فراوانی را با خود به همراه دارد :

  • آتش گرفتن خودرو : آتش سوزی یکی از این خطرات است، که باعث میشود موتور خودروی شما خسارات فراوان و آسیب جدی ببیند.

 

  • کاهش طول عمر خودرو : در موتور خودرو کلیه اجزا و لوازم به نحوی به یکدیگر وابسته هستند و توسط یک چرخه مکانیکی پر قدرت در حال جریان اند. بنابر این باید توسط یک فرد (مکانیک) ماهر بررسی شده تا هنگام بروز مشکل فاجعه عظیم تری به بار نیاید. 

 

یکی از راه حل های این موضوع ، استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال میباشد. که اگر این اتفاق صورت نگیرد ، ماندگاری سایر قطعات و لوازم خودرو نیز با مشکلات فراوانی مواجه شده و در نهایت باعث کاهش طول عمر خودرو میگردد.

یکی دیگر از قطعات یدکی حساس که باید برای خرید آنها وقت و هزینه بگذارید تا در آینده دچار مشکل نشوید؛ لنت ترمز است.

لنت ها قطعات پر مصرفی هستند ، که سهل انگاری و به تعویق انداختن تعویض آنها و عدم استفاده از لوازم اصل و با کیفیت میتواند خسارات جبران ناپذیری را برایتان به بار آورد.

 

بنابر این هرگز برای خرید قطعات یدکی خودرویتان صرفه جویی نکنید؛ چرا که ممکن است در آینده ای نه چندان دور خسارات جبران ناپذیری را برایتان به بار آورد.

 

اگر شما مشتری برندهای چینی مانند ؛ چری ، ام وی ام هستید نگران نباشید ، تنها با یک کلیک و به راحتی میتوانید لوازم و قطعات یدکی مورد نیاز خودرویتان را در  سایت کارنیوال  سفارش دهید و درب منزل ، محل کار یا مکانیکی مورد نظر تحویل بگیرید.

 

خیلی از افراد ترس از خرید اینترنتی قطعات را دارند، چرا که آگاهی لازم و کافی در مورد قطعه ی مورد نظر خود را ندارند؛ اما برای این مشکل هم راه حلی ارائه کرده ایم.

کافی است شما برای خرید هر نوع قطعه ای که نیاز دارید یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، هر یک از کارشناسان برای راهنمایی شما پاسخگوی شما چه به صورت تماس تلفنی چه به صورت حضوری خواهند بود.

کافی است با تلفنهای ما در بخش (( تماس با ما )) در ارتباط باشید.

هنگام خرید قطعات یدکی هر خودرویی باید دقت های لازم را به عمل آورید.

 

چرا که هریک از قطعات دارای برند ها و نوع های مختلفی هستند. لوازم یدکی به دسته های مختلفی چون ؛ بدنه ، کابین ، سیستم جلوبندی و تعلیق ، لوازم موتوری و … تقسیم میشوند.

 

مسائلی که باید در هنگام خرید قطعات به آنها توجه کنید:

  • فاکتور خرید: بسیاری از فروشگاه ها هنگام خرید قطعات ، فاکتور فروش به مشتری ارائه نمیدهند و به قول معروف این موضوع را از سر خود باز میکنند اما باید توجه داشته باشید؛ که حتما هنگام خرید از فروشنده فاکتور دریافت کنید چرا که به نوعی گارانتی محصول نیز معرفی میگردد. 

 

  • زمان ارسال قطعات: بسیاری از مردم از این موضوع گله و شکایت دارند ، چرا که بسیاری از افراد در صورت نیاز فوری و اضطراری اقدام به خرید کالای مورد نیاز خود را میکنند و برای خرید آن عجله دارند در حالی که این موضوع وابسطه به زمان و مکان مشتری دارد. 

خیلی از فروشندگان کالا و قطعات یدکی در مرکز شهر تهران فعالیت میکنند حال موقعیت مکانی شما با توجه به هجمه و شلوغی های شهر تهران در زمان ارسال کالا بی تاثیر نیست.

 

اما کارنیوال قطعات یدکی مورد نیاز شما را در کمترین زمان در تهران به دست شما میرساند.

 

ارسال کالا برای مشتریان تهران معمولا 2 ساعته و برای مشتریان شهرستان معمولا 1 روزه صورت میگیرد.

 

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم خودروهای ام وی ام به انواع و اقسام مختلفی تقسیم میگردند؛ شما با مراجعه به صفحه اصلی سایت کارنیوال میتوانید انواع قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز خودروی خود را مشاهده و خریداری کنید.

برای مثال قطعات خودروی ام وی ام 315؛ شامل سیستم تعلیق و جلوبندی ، بدنه ، موتوری و … است. که شما به راحتی میتوانید هر یک از قطعات مورد نیاز را مشاهده و خریداری کنید.

سیستم تعلیق و جلوبندی یکی از قسمت های حساس در خودروی ام وی ام 315 میباشد.

قطعات به کار رفته در این سیستم شامل :

طبق 

سیبک طبق 

سگدست

کمک فنر 

بوش طبق و … میباشد. که شما باید در هنگام خرید این قطعات حوصله و وقت کافی را به خرج دهید.

چرا که هر یک از این قطعات وظایف متفاوت و حساسی را در جلوبندی خودروی 315 بر عهده دارند.

 

 

 

قطعات یدکی خودروی ام وی ام 110 : 

یکی از قدیمی ترین نمونه های خودروی چینی ام وی ام 110 است. که با نام چینی QQ  در چین شناخته شده و در سال 1384 به ایران وارد شده است، ام وی ام 110 خودرویی کوچک و جمع و جور بوده که در بدو ورود در میان جوانان به ویژه خانمها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است.

 

قطعات و لوازم موتوری از جمله : 

دسته موتور ها 

اویل پمپ 

تسمه تایم 

استوپر و ……

که در مقالات قبلی در مورد هر یک از این قطعات به صورت جداگانه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده ایم.

 

 

دسته موتور جلو ام وی ام 110
دسته موتور جلو ام وی ام 110

 

یکی از امتیازهایی که شما در هنگام خرید اینترنتی قطعات  نسبت به خرید حضوری دارید، مقایسه قیمت و ویژگی های کالا ، امتیازات و نظرات دیگر کاربران است. در حالی که شما در مراجعه حضوری ، تنها امکان مشاهده کالا را از نزدیک دارید.

 

شما علاوه بر خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای ام وی ام ، قطعات یدکی دیگر خودروهای چینی از جمله ؛ برلیانس، ام جی ، لیفان ، جک ، جیلی ، سابرینا ، چانگان ، هایما ، فاو و….. را نیز به راحتی میتوانید در سایت کارنیوال مشاهده و خریداری کنید.

 

کلام آخر : 

  • هرچه قیمت کالا بالاتر باشد به معنای اصالت کالا و اصل بودن آن نیست.
  • به هیچ عنوان از خرید قطعات یدکی به صورت غیر حضوری ترس نداشته باشید، اگر شما یک فروشگاه معتبر را برای خرید انتخاب کنید دیگر جای نگرانی نیست.

 

سوالات متداول شما

 

  • شرایط پرداخت و ارسال قطعات به چه صورت میباشد؟؟

 پاسخ: امکان پرداخت آنلاین ، کارت به کارت و ارسال به سراسر کشور وجود دارد. 

 

  • سفارشات چند روزه به دست مشتریان خواهد رسید؟؟

پاسخ: مشتریان تهران 2 ساعته و مشتریان شهرستان 1 روزه با تیپاکس ، اکسپرس و یا اتوبوسرانی به انتخاب خودتان 

 

  • قطعات یدکی کدام مدلهای خودروی ام وی ام را دارید؟؟

پاسخ: کلیه لوازم جانبی خودرو های ام وی ام 110 _ 315_ ایکس 33_ ایکس 22_ 550_ 530 و …. در کارنیوال موجود است. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *