بررسی قطعات یدکی لیفان

در طی سالیان گذشته، در میان شرکت های خودروسازی مطرح دنیا، شرکت های خودروسازی چینی توانسته اند به یکی از موفق ترین‌ ها تبدیل شوند و خصوصا در بازار ایران جایگاه بسیار مناسبی را برای خود دست و پا نمایند. از جمله این شرکت های خصوصی میتوان به شرکت لیفان اشاره کرد. شرکتی که توسط شخصی با نام یین مینگ شانگ تاسیس شده و در سال 2009 توانست به عنوان یکی از بزرگ ترین موتورسیکلت سازان چین شناخته شود و تقریبا بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. نکته جالب و قابل توجه اینجاست که اولین خودروی ساخته شده توسط لیفان در سال 2005 به بازار ارائه شد که براساس مینی ون ها و کامیونت های دایهاتسوهایجت طراحی شد بود و به مرحله ی تولید رسید. اگر جزء مصرف کنندگان به خودروهای این شرکت هستید مطمئنا یکی از اصلی‌ ترین دغدغه هایتان تهیه قطعات یدکی لیفان است.
در ادامه این محتوا در نظر داریم توضیحات کامل تری در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

فروش قطعات یدکی لیفان با کارنیوال

 

برترین مدل های خودروی لیفان را بشناسید
هنگامی که قصد خرید خودرو، خصوصا خودرو لیفان در ذهن شما جرقه می‌زند یکی از مسائل موجود به مدل‌های موجود در بازار ارتباط دارد. اینکه کدام خودرو با بودجه و نیازهای شما در بازار مطابقت دارد یک مسئله اساسی و حیاتی به شمار می آید.
در این راستا باید بگوییم که شرکت لیفان از اواخر سال 1380 همکاری خود را با شرکت کرمان خودرو آغاز کرد و این همکاری تبعات و سودآوری بسیار زیادی را نه تنها برای لیفان بلکه برای کرمان خودرو نیز به همراه داشته است. در اوایل این همکاری شرکت لیفان توانست محصولات خودرویی خود در مدل های 520 – 620- X60 – X50 – 820 را وارد ایران نماید و به طبع آن فروش بالایی بدست آورد. به گونه ای که توانست جزء 100 رتبه ی برتر در چین قرار گیرد.
طبق آمار منتشر شده تا اواخر سال 1389 کرمان موتور خودروهای لیفان را در اختیار شرکت های دیگر از جمله بم خودرو واگذار کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش تماس باما مراجعه کنید تا کارشناسان و متخصصان ما اطلاعات کامل تری در این زمینه خدمت شما ارائه دهند.
قطعات یدکی لیفان
همانطور که گفته شد تهیه قطعات یدکی لیفان یکی از اصلی‌ ترین دغدغه های خریداران این ماشین به حساب می آید و حتی بسیاری از افراد را از خرید این خودرو منصرف کرده است. نبود تمام لوازم یدکی لیفان و قطعات اصل و پر کاربردی که برای ماشین های این برند ضروری است خرید و استفاده از ماشین های لیفان را با مشکل و ناراضایتی مواجه کرده است. گرچه در سالهای اخیر دسترسی به لوازم لیفان با سهولت نسبتا بیشتری همراه شده است. با این وجود به این مسئله فکر کرده‌اید قطعات یدکی لیفان را از کجا باید تهیه کنید؟
در این راستا باید بگوییم؛ تامین کنندگان بسیار زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند اما گروه تامین قطعات یدکی کارنیوال را میتوان از جمله بهترین آنها دانست. این گروه از جمله بزرگترین مجموعه های واردات، فروش و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای وارداتی از جمله لیفان در ایران به حساب می آید که با در اختیار داشتن و بهره گیری از نیروهای کارآمد و برترین مشاوران و متخصصان در حوزه خودرو و قطعات و… شرایطی را فراهم آورد که مصرف‌ کنندگان در بالاترین سطح کشور از آخرین خدمات و تجهیزات بهره‌مند شوند. تنها کافیست قطعه مورد نظر خود را در سایت جستجو کنید؛ به ندرت اتفاق می افتد که محصول شما در سایت مشاهده نشود. با این حال اگر سوالی در این حوزه ذهن شما را به خود مشغول کرد توصیه می کنیم به بخش تماس باما مراجعه کنید تا در اسرع وقت نیاز شما برطرف شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *