معرفی برلیانس H330 و مقایسه آن با ام جی 350…

اگر قصد خرید هریک از این خودرو هارا دارید این مقاله کارنیوال را دنبال کنید:

تا چندین سال قبل خرید خودرو کا آسانی بود، اما پیشرفت این صنعت و با آمدن مدلهای گوناگون خرید خودرو کمی سخت و دشوار شد.

امکانات رفاهی فراوان، طراحی های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون ، پارامترهایی است که ممکن است علاقه مندان را کمی دچار تردید کند.

معرفی برلیانس H330

برلیانس خودرویی است؛ ساخت کشور چین که در سال 1394 طراحی شد و در آن از یک موتور 4 سیلندر با 16 سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو 1498 سی سی میباشد و به همین علت حداکثر قدرت آن 103 اسب بخار در 5000 و 800 دور در دقیقه است. بررسی های فنی نشان میدهد که نهایت گشتاور این خودرو 138 نیوتن متر در 3000 و 800 دور در دقیقه میباشد.

 

در سیستم حرکتی این خودرو ، از یک جعبه دنده 4 سرعته خودکار یا 5 سرعته دستی استفاده شده است.

جالب است بدانید این خودرو قابلیت ارائه حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت را دارد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برای آن 10 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو 6،7 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حجم باک آن 55 لیتر است.

 

از جمله امکانات این خودرو ؛ میتوان به رینگ 15 اینچی آلومینیومی ، شیشه های برقی ، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو ، باز شدن خودکار قفل درب ها هنگام تصادف اشاره کرد.

این خودرو همچنین در مدل اتوماتیک به علاوه امکانات بالا دارای سیستم تهویه مطبوع خودکار ، سانروف ، سنسور دنده عقب ، بسته شدن پنجره ها با ریموت ، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت ، آینه های جانبی برقی ، چراغ مه شکن جلو ، سیستم ورود بدون دکمه کلید و دکمه استارت ، روکش چرمی غربیلک فرمان و دکمه تنظیم صدا میباشد.

 

معرفی ام جی 350

ام جی 350 خودرویی است ساخت کشور چین که در سال 2012 طراحی شده و در آن از یک موتور 4 سیلندر با 16 سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو 135 نیوتن متر در 4000 و 500 دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده 4 دنده اتوماتیک استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو میتواند حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برای آن 11 ثانیه است.

مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حجم باک آن 55 لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو میتوان به استاندارد آلایندگی یورو 5 ، شیشه های رنگی ، چراغ های مه شکن جلو و عقب ، نمایشگر میزان باد چرخ ها (tpms) ، فرمان هیدرولیک با قابلیت سفت شدن در سرعت بالا ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر تصفیه هوای داخل کابین ، دارای سانروف دو حالته مجهز به سیستم بسته شدن خودکار بعد از پارک خودرو اشاره کرد.

همچنین این خودرو ؛ مجهز به تنظیم الکترونیکی صندلی راننده در 6 جهت ، سیستم تعلیق جلو H،bar ،McPherson در عقب ، سیستم هشدار دهنده باز بودن کمربند های ایمنی جلو ، سیستم  Over Drive جهت بهره وری کامل از گشتاور تولید شده توسط موتور ، گیربکس 4 دنده اتومات مجهز به دکمه تغییر حالت گیربکس در شرایط مختلف ( Multi Mode) ، طراحی به روز چراغ های سه بعدی عقب ، امکان دسترسی فضای صندوق از داخل کابین ، جانمایی دریچه های سیستم تهویه برای صندلی های عقب است.

همچنین از دیگر امکانات این خودرو میتوان به طراحی صندلی های تمام چرم بر اساس آرگونومی بدن انسان اشاره کرد. صندلی عقب دارای گرمکن ، قفل تاخیری در ها پس از حرکت ، تنظیم اتوماتیک سرعت برف پاکن ها (سنسور باران ) ، رینگ آلومینیومی 16 اینچی ،سیستم پارک کمکی مجهز به دوربین دید عقب و سنسورهای صوتی ، باز شدن اتوماتیک درب ها و قطع سیستم سوخت رسانی هنگام بروز حادثه اشاره کرد.

برای تهیه هریک از قطعات این دو خودرو کارنیوال در خدمت شما میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *