قطعات یدکی خودروهای ام جی را از کجا تهیه کنیم؟

در سال 1923 کمپانی بریتانیایی ام جی ( MG) در انگلستان تاسیس گردید. بسیاری از کمپانی های خودرو سازی در انگلیس در طی طول حیات خود بار ها به شرکت های مختلفی واگذار میشوند.

ام جی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در طول فعالیت خود در سال 2005 به دو کمپانی چینی به نام های Saic و Nanjing  فروخته شد تا برای همیشه در کشور خود یعنی چین باقی بماند.

خودروی ام جی ممکن است در کشور ما خیلی شناخته شده نباشد ؛ اما در جهان از شهرت فراوانی برخوردار است. مالک اصلی این خودرو شرکت سایک موتور کشور چین میباشد، اما نکته جالب اینجاست که طراحی و تولید کلیه قطعات یدکی خودروهای آن ، زیر نظر ام جی کارز در شهر بیرمنگام انگلیس تحت نظر و حمایت بازرسان کمپانی انگلیس طراحی و تولید میگردند.

در سال های قبل خودرو های ام جی به علت تحریم با مشکل کمبود قطعه رو به رو بودند و یکی از نگرانی ها هم نبود قطعه و خریداری نکردن هریک از خودروهای این کمپانی بود. اما شرکت کارنیوال تمام تلاش خود  را کرد تا بتواند با واردات به طور مستقیم و حذف واسطه ها نیاز های مشتریان را فراهم کند.

 

 

شرکت کارنیوال پارت با در اختیار داشتن سالها تجربه در زمینه واردات کالا و قطعات یدکی به شما این اطمینان را میدهد که از جهت تهیه هرگونه قطعه یدکی خودروی ام جی شما را پشتیبانی خواهد کرد.

 

 

 

در صورت نیاز به هرگونه قطعه کافیست با کارشناسان کارنیوال تماس حاصل فرمائید. کارشناسان ما شمارا راهنمائی خواهند کرد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین کالای مورد نیاز خود را خریداری فرمائید.

 

 

قیمت مناسب

ارسال به سراسر کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *