فروش عمده لوازم یدکی خودروهای چینی اعم از MVM ، CHERY ، JAC و LIFAN

همانطور که میدانید؛ بازار خرید و فروش خودرو در کشور ایران دستخوش واردات خودروهای چینی شده و خودروهایی نظیر؛ ام وی ام و چری چندین سال است که وارد ایران شده اند. و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

این خودروها در حین لوکس بودن ، از سطح کیفیت و ساختار خوبی نیز برخوردارند. و به راحتی در بازار امروز میتوانند با خودروهای آمریکایی و اروپایی به رقابت بپردازند.

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما در کشورهای اروپایی و آمریکایی شما شاهد وجود خودروهای چینی و استفاده مردم این کشورها از این نوع خودروها خواهید بود.

در دنیای امروزی برتری اقتصادی و رقابت حرف اول را میزند و بسیاری از شرکتهای چینی و کارخانجات ، بازار قطعات یدکی خودروهای چینی را برای خود مصادره کرده اند.

در چند سال اخیر بسیاری از ایالت های کشور چین به عنوان صادرکنندگان کالا به جهان مشهور هستند. و توانسته اند به کلیه کشورهای جهان از جمله اروپا و آمریکا نیز اجناس خود را صادر کنند.

 

داشتن یک وسیله ی نقلیه در حین راحت بودن ، مسئولیت های فراوانی را برای فرد مالک برعهده دارد.

شما هر خودرویی که خریداری کنید؛ چه ایرانی چه آمریکایی ، چه سواری چه سنگین فرقی نمیکند ؛ همه اینها نیازمند سرویس معمول دوره ای و بازرسی است.

در سراسر جهان ، تعمیرگاه های فراوانی مشغول ارائه خدمات اند، این مجموعه ها باید همیشه اساسی ترین لوازم یدکی خودروهایی را که به آنها خدمات ارائه میدهند را در اختیار داشته باشند. تا بتوانند به مراجعه کنندگان خود خدمت رسانی کنند.

 

کارنیوال علاوه بر فروش تکی محصولات و ارسال آنها به سراسر کشور ، به فروش عمده نیز مشغول است.

شما میتوانید قطعات مورد نیاز خود را به صورت تعداد یا عمده سفارش داده و هرکجا که هستید تحویل بگیرید. همچنین به صورت حضوری نیز میتوانید به دفتر مرکزی شهر تهران نیز مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

در خودروهایی چون ام وی ام ایکس 33 و ام وی ام 530 قطعاتی نظیر :

سنسور دمای ورودی منیفولد(سنسور مپ ) ، سنسور ایر فالومتر (سنسور هوا ) و دریچه گاز  قطعات پر مصرف تلقی میشوند. هر یک از این قطعات نقش مهم و کاربردی در خودرو دارند و وجود تنها یک مشکل  کوچک در آنها باعث ایجاد اختلال در خودرو خواهد شد.

 

وظیفه سنسور مپ چیست؟ 

 

سنسور مپ فشار هوای ورودی به موتور را محاسبه می‌کند. هوایی که در منیفولد با سوخت ترکیب شده و توسط انژکتور به درون سیلندر پاشیده می‌شود. بدون شک، میزان این هوا در تشکیل مخلوط گاز و سوخت با نسبت درست بسیار مؤثر است. بنابراین سنسور مپ به نوعی، به تنظیم دقیق این نسبت کمک می‌کند.

 

 

شما میتوانید جهت خرید عمده این محصول با ما در ارتباط باشید.

 

وظیفه سنسور هوا یا ایر فالومتر چیست؟ 

 

 

وظیفه این سنسور گزارش میزان هوای مکش شده به کامپیوتر خودرو ( ECU) است. این قطعه توسط یک شلنگ به دریچه ورودی هوا در منیفولد هوا اتصال دارد. هنگامی که موتور خاموش است فشار داخل منیفولد هوا با فشار هوای جو یکی است؛ وقتی موتور روشن میشود به دلیل بالا و پائین رفتن پیستون ها داخل منیفولد هوا خلاء ایجاد شده و میزان باز و بسته بودن دریچه گاز مسیر ورود هوا را محدود میکند.

 

 

 

شما میتوانید جهت خرید عمده این مچصول با ما در ارتباط باشید. 

 

 

وظیفه دریچه گاز در خودروی ام وی ام 530 چیست ؟ 

 

دریچه هوا (دریچه گاز) بعد از انژکتوری شدن سیستم احتراقی خودرو به وجود آمد که وظیفه اصلی آن تنظیم میزان هوای ورودی به محفظه احتراق است.

 

همچنین این وسیله با استفاده از یک مسیر جانبی به موتور اجازه میدهد زمانی که موتور تحت بار نیست و فرمانی از راننده مبنی بر فشار پدال گاز دریافت نشده است موتور به صورت بی بار همچنان روشن بماند.

 

 

 

 

شما میتوانید جهت خرید عمده این محصول با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

خرید عمده لوازم یدکی خودرو چه مزایایی دارد؟

شما با خرید لوازم یدکی ایمنی خودرو خود را تضمین خواهید کرد. تولیدکنندگان چه برای تولید قطعات ارزان قیمت چه گران قیمت کمی حساس تر، تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا محصولات ؛ ایمنی خودرو را فراهم کنند.

همان اندازه که خودرو سازان باید به ایمنی خودرو اهمیت بدهند ، تولیدکنندگان قطعات نیز باید همین دیدگاه را نسبت به تولید قطعات به کار گیرند.

 

شما هنگامی که قطعه ای را خریداری میکنید باید دقت داشته باشید به مواد اولیه ساخته شده آن قطعه.

اگر قطعات از مواد نامرغوب ساخته شده باشند ؛ مقاومت و دوام خودرو کاهش یافته و موجب عملکرد بدتر خودرو خواهد شد.

شما در هنگام خرید عمده قطعات یدکی با طیف گسترده و قطعات متنوعی روبرو هستید که هرکدام مربوط به یک بخش از خودرو میباشد.

بنابراین باید از یک مرکز معتبر خرید خود را انجام دهید. قطعات یدکی خودروهای چینی هرکدام برندها و جنس های مختلفی دارند که این کار از یک فرد بی تجربه یا کم تجربه برنخواهد آمد.

در چنین شرایطی ما به شما پیشنهاد میکنیم که برای خرید عمده قطعات یدکی نیز کارنیوال را انتخاب کنید. چرا که کارشناسان ما با در اختیار گذاشتن تجربه شان شما را در امر خرید یاری خواهند کرد.

 

همچنین بهتر است از یک وارد کننده قطعه درخواست قطعات مورد نظر را داشته باشید. چرا که در این صورت شما به صورت مستقیم و دسته اول خرید خود را انجام میدهید و دیگر هزینه های گزاف و اضافی پرداخت نخواهید کرد.

 

برای اکثر مشاغل کوچک که کار فطعات یدکی را انجام میدهند، وارد کردن قطعات یدکی به صرفه نخواهد بود. زیرا بحث MOQ یا همان حداقل میزان سفارش در این امر مطرح است.

 

در وارد کردن قطعات یدکی ( منظور واردات مداوم و پی در پی ) یک میزان مشخصی مطرح است. که این حداقل مقدار برای هر بخش از خودرو بین 300 الی 500 قطعه میباشد.

شما با خرید مستقیم از تولید کننده در واقع واسطه را کنار زده و کالا را با قیمت پائین تر، گواهینامه محصول و دسترسی سریع تر به آن محصول خریداری میکنید.

وارد کردن قطعات یدکی کار چندان ساده ای نیست چرا که هر خودرو هزاران قطعه را داراست و با وجود تنوع و تعداد خودرو های چینی شما به راحتی نمیتوانید قطعه ی مورد نیاز را خریداری کرده و وارد کنید.

 

 

 

هریک از این قطعات دارای پارت نامبر (شماره فنی) بوده و مسائل و مشکلات فراوانی را دارا هستند.

کارنیوال طی سالهای پی در پی این تجارب را کسب کرده و در اختیار شما مصرف کنندگان خواهد گذاشت.

مسئله ی دیگر که در وارد کردن قطعات مطرح است، نوع بسته بندی آنهاست. بسته بندی با کارتن های صادراتی با کیفیت پائین بسیار دردسر ساز خواهد بود.

باید قطعات در پلاستیک های حبابی و کارتن های چند لایه بسته بندی شوند.

 

 

مسئله  دیگر مربوط به حمل ونقل و محدودیت های آن است. همانطور که قبلا هم گفتیم ؛ واردات کالا به کشور کار چندان ساده و راحتی نیست و دردسرها و پیچیدگی های خود را دارد.

در قسمت حمل و نقل، نوع برند محصول و هزینه های گزاف آن مطرح است.

اما با همه ی این سختی ها و دردسرها اگر شما هنوز در صدد پیدا کردن فروشگاه معنبر جهت خرید عمده هستید ؛ ما به  شما کارنیوال را پیشنهاد میکنیم.

شما میتونید به صورت حضوری نیز با کارشناسان ما همراه باشید. کارنیوال یکی از قوی ترین فروشگاه های (آنلاین و حضوری)

در جهت خرید عمده و وارد کردن قطعات یدکی خودروهای چینی میباشد.

 

در حال حاضر فروشندگان قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در بازار کم نیستند. اما پیدا کردن یک فروشگاه خوب و معتبر که کلیه اجناس آن دارای کیفیت و گواهی سلامت است، کار دشواری است. بنابراین جهت خرید عمده یا حتی خرد به راحتی به هر فروشگاهی اعتماد نکنید.

&

سوالات متداول

چرا قطعات خودرو نیاز به تعویض دارند؟

خودرو نیز همانند انسان نیاز به بررسی و رسیدگی دارد.

آیا وارد کردن قطعات تعداد مشخصی دارد؟

به طور کلی نمیتوان گفت وارد کردن قطعه حتما باید  از روی تعداد معین و تعین  شده  باشد ، اما برای کسب . کارهای کوچک این کار کمی هزینه دار است.

چرا که باید حداقل بین 300 الی 500 قطعه وارد گردد و اگر فرد قادر به وارد کردن این تعداد قطعه نباشد مجبور است تعداد اندکی وارد کند و هزینه های مربوط به حمل و نقل نیز افزایش خواهد یافت.

آیا قطعات یدکی چینی از کیفیت پائینی برخوردار است؟

در گذشته تعداد تولیدکنندگان قطعات یدکی بسیار کم بود. اما امروزه و با توجه به پیشرفت چشم گیر تولیدکنندگان این نوع خودروها و در دست گرفتن بازار خودرو و رقابت با دیگر تولید کنندگان ، در رده ی اول کیفیت قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *