درباره خودرو ام وی ام بیشتر بدانید… !

همه چیز از یک خودروی جمع و جور و کوچک شهری که در سال  2003 تولید شد، شروع شد.

بله … خودروی QQ که در کشور ما با نام MVM 110 شناخته میشود.

این خودرو رقیبی برای خودروی ایرانی پراید در بدو ورود معرفی شد. که شباهت های زیادی به خودروی دوو ماتیز نیز دارد.

در سالهای اول به علت شکل کوچک و جمع و جور این خودرو و سواری روان و ساده آن و برخی ویژگی هایی که در خودروهای ایرانی کمتر دیده میشد، این خودرو در بین مردم به ویژه خانمهای جوان و قشر جوان جامعه مورد پسند قرار گرفت.

ناگفته نماند مصرف سوخت اقتصادی این خودرو نیز در محبوبیت آن بی تاثیر نبوده است.

 

شرکت مدیران نمایندگی خودروی ام وی ام در ایران

مدیران خودرو یکی از زیر مجموعه های کرمان موتور میباشد ؛ که در حال حاضر برخی از خودروهای چینی چری را در ایران مونتاژ کرده و تحت برند MVM به بازار عرضه میکند.

شرکت چری یک شرکت خودروسازی دولتی در کشور چین است که در سال 1997 تاسیس شد و از نظر تولید ؛ دهمین شرکت خودروسازی بزرگ چین محسوب میشود ؛ که تقریبا بیست سال است که به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرویی کشور میباشد.

 

خرید لوازم یدکی ام وی ام

 

شرکت MVM دارای گستردگی خوبی در زمینه نمایندگی ها و خدمات فروش و پس از فروش است.

و از نظر گستردگی شبکه میتوان گفت ؛ که دارای بیش از 140 نمایندگی در استان و شهرهای مختلف کشور میباشد.

تاریخچه و مقایسه مدل های مختلف ام وی ام

بعد از تولید خودروی MVM 110 با توجه به محبوبیت خودروهای کراس اوور در بین مردم، این شرکت خودروسازی هم از قافله عقب نماند و شروع به مونتاژ مدل های کراس اوور چری کرد.

 

نسل اول این خودروها در شرکت خودروسازی مدیران، خودروی MVM X33 بود ؛ که طراحی قابل قبول و قیمت نسبتا مناسبی داشت. و در سه نسل مختلف در ایران مونتاژ شد. در این بین خودروهای دیگری در دو نسخه ، سدان و هاچ بک مانند ؛  MVM 315 هم عرضه کرد.

بعدها خودروی MVM 530 نیز به بازار عرضه شد؛ این خودرو در کشور چین با نام چری A5 شناخته میشود و جزء دومین خودروی مونتاژ شده ، شرکت مدیران خودرو محسوب میشود.

 

این خودرو در سال 1389 به بازار خودرو ایران راه پیدا کرد. و در کشور ما بعد از خودروهای ایرانی سمند و پژو پارس مورد محبوبیت مردم قرار گرفت.

 

شرکت مدیران خودرو در سال 1394 تصمیم گرفت برخی از خودروهای خود را با برند ام وی ام و برخی دیگر را با برند چری عرضه کند.

کاری که شرکت خودروسازی تویوتا هم انجام داده و محصولات خود را با دو برند تویوتا و لکسوس تولید و عرضه میکند.

شرکت مدیران خودرو استارت این کار را با تولید خودروی چری تیگو 5 زد. 

 

این خودرو اولین خودروی کراس اوور بود که با برند چری عرضه شد . و رقیب جدی برای خودروهای هاوال ، هایما S7 و جک S5 در بازار ایران محسوب میشود.

خودروی تیگو دارای ظاهری عامه پسند است چرا که برای طراحی ظاهری آن از طرح جلوی خودروی رنجراوور ابهام گرفته شده است .

همچنین از خانواده بهترین خودروهای ام وی ام محسوب شده و یکی از راحت ترین و خوش استایل ترین خودرویی است که شما میتوانید با قیمت مقرون به صرفه آنرا خریداری کنید.

 

خودروی بعدی که یکی از بهترین خودروهای شرکت ام وی ام محسوب میشود، خودروی MVM X22 پرو میباشد ، که یک خودروی کراس اوور بوده و نسخه ی مینی کراس و کوچک شده ی MVM X22 است. که در پائیز سال 1400 معرفی شد و در بازار ایران عرضه گردید.

 

نمای جلوی این خودرو از نسل جدید خودروهای هیوندای مانند سانتافه الهام گرفته و طراحی شده ، به همین دلیل است که شباهت زیادی به محصولات هیوندای دارد.

 

MVM X33 که قبلا نسخه ی قدیمی آن عرضه شده بود و با نام Tiggo 3 در کشور چین شناخته میشد ؛ حال در مدل اتوماتیک و اسپرت و به عنوان آخرین خودروی فیس لیفت و نخستین کراس اوور شرکت مدیران خود معرفی شده است، و یکی از بهترین شاسی بلند های مدیران خودرو محسوب میگردد.

 

شرکت خودروسازی چری در طی سالهای گذشته پیشرفت خوبی در زمینه طراحی ، تولید و کیفیت خودروهای شاسی بلند و کراس اوور داشته و همین موضوعات باعث شده مردم بجای خودروهای داخلی بیشتر به سراغ خودروهای ام وی ام بروند.

خودروهای چینی روز به روز در حال توسعه و گسترش است؛ و رقابت خود را با کشور های دیگر از سال های دور شروع کرده و در حال حاضر با بسیاری از برندهای اروپایی در حال رقابت است.

 

 

لوازم یدکی ام وی ام 530

 

پیش بینی که شرکت های تولید کننده چینی داشته اند ؛ این است که در سالهای آینده محصولاتشان بازار جهانی را متحول خواهد کرد. و بزرگترین و مهم ترین برتری که این محصولات نسبت به دیگر خودروهای ایرانی و خارجی دارند، قیمت مناسب آنهاست.

سوالات متداول

 

آیا کلیه قطعات خودروهای چینی را میتوان در ایران تهیه کرد ؟

در حال حاضر با توسعه و گسترش خودروهای چینی در کشور؛ امکان تهیه کلیه ی لوازم و قطعات آن نیز فراهم آمده است. و شما به راحتی با مراجعه حضوری و  یا غیر حضوری نیز میتوانید آنها را تهیه کنید.

از کجا میتوان لوازم و قطعات خودروهای چینی را پیدا کرد؟

همانطور که قبلا هم گفته شد ؛ شما با مراجعه حضوری به بازار تهران و یا به صورت غیر حضوری از طریق اینترنت و سایت های مختلف میتوانید کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید و هر کجای ایران که هستید به راحتی تحویل بگیرید.

اصلی یا تقلبی بودن قطعات را چگونه تشخیص دهیم ؟

امروزه با توجه به شرایط تحریم ها در کشور و دیگر عوامل مختلف متاسفانه عده ای دست به تولید قطعات تقلبی و بی کیفیت میزنند، اما خرید از یک فروشگاه معتبر، ضمانت و گارانتی بازگشت کالا ، شکل و ظاهر آن و … میتواند شما را در تشخیص اصلی یا فرعی بودن آن یاری کند.

شما میتوانید برای خرید  از محصولات مورد نیاز خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید : 

36617984

36610483

09121433075

 

 

2 thoughts on “درباره خودرو ام وی ام بیشتر بدانید… !

  1. بازتاب: uninsured cost of cialis

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *